BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda pengTengok ke :

About Me

My Photo
Frenzy Mirul
aq nie easy orgnye..minta lah pape drpd aq^^...kalo aq leh watkan la...kalo yg mustahil tu..x leyh arh.. ^^
View my complete profile

Saturday, August 20, 2011

+.:kEbaKarAn:.+

siiiaaaaan ha jiran aku T_T .. umah dio terbako eh ... ni cuma dugaan dr Allah S.W.T shj ... lek arh jiran ... meh aku cite skit pasai kebakaran nih ... camni cite die ... mule2 aq tido . aq tak datang sekolah agama .. pastu masa aku tido tuh .. abang aku kejotkan aku .. die kate "umah terbakar ! umah terbakar ! " aku pon mula risau la .. aku ingat umah aku yang terbakor .. aku tengah pakai kain pelekat nih woi ! aku cemas gile la katekan ! aku pi masuk bilik dulu .. tgh gelabah ni ! masuk bilik amik je seluar yg ternampak kat mata kepala aku sendiri .. men amik je seluar sesape .. aku amik seluar sekolah .. pakai pon smbil berjalan .. bila aku keluar je .. lega la sikit at aku nih .. upenye bukan mah aku terbakor .. huuu .. tpi aku turut sdih jugak la ... pastu aku kuor .. masa tu tak ramai sgt la ... lama kelamaan .. ramai jugakk la (ckp mcm keling ! XD) .. rumah tu rumah papan .. pastu api dia marak gile ! aku suruh abang aku tepon bomba ... pastu bile tepon .. die kata "kat SG Rokam eh ?? sbb da ramai kol .." pastu abg aku ckp "ok2" (XD) ... pastu bomba datang dalam 15 minit kemudian .. umah sebelah die (aku dok sebelah punye sebelah) terbakar skit .. umah sebelah kanan die terbakar die nye rumput .. deme bwk sume kete2 deme sebelom meletops ! pastu sebelah kiri terbakar skit die nye belah umah papan(umah tu setengah papan .. setengah batu) .. isk3 .. sian ni ha .. bile tuan umah die smpi je umah die .. die pengsan .. sian die .. sik3 ... die kol tuan umah (suami) die .. sian deme .. pastu JKKK SG Rokam bagi deme duk kat bilik mesyuarat kat dewan org ramai .. tapi skang aku tgk deme dh x dok situ dh .. aku rse deme dah dapat umah bru kot ... Alhamdulillah :) lagipon .. follow2!!


0 comments: