BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda pengTengok ke :

About Me

My Photo
Frenzy Mirul
aq nie easy orgnye..minta lah pape drpd aq^^...kalo aq leh watkan la...kalo yg mustahil tu..x leyh arh.. ^^
View my complete profile

Saturday, June 18, 2011

+ . : sIngApOre_tRiP : . +

First day at Singapore :


Huuuu ... Tengah tunggu airplane dari Singapore kat Ipoh . Masa berlepas pukul 3 . oo ptg ... betapa aku seronok bila naik kapal TERbang nih ... sampai nk rekod lagi ... < klik sini kalo nk tgk video tu >

Tengoklah gambar langit nih ...



Lepas sampai je .. aku pi Homestay ... pastu pi rumah Kak Yam




Pastu apabila balik je dari rumah kak Yam ... Aku dan abang aku ( Zahid ) pi hutan kat belakang homestay kitaorang ... pastu bergambar kat situ ..



( ZAHID )



( AKU )

Pastu terus masok homestay ... terus tido ... haha .. ^^


2nd day at Singapore :

Hari itu adalah hari pernikahan Bang Mamat sebenarnye ... Tapi abang aku bawa kitaorang pi Singapore Zoo ...


kitaorang nampak macam2 la ...

pastu kitorang pi tengok show .. show dia best .. aq tengok 2 show .. satu show pasal Hutan .. lagi satu show pasal gajah ...


lawaaaaaak .. pastu kitaorang pi merlion .. kaki gua da macam nk pecah dan nak patah daaaaaah !!!! betul gua ckp ... nk patah gile2 dh !!!! huuu .. tapi masa aq pi merlion .. camera abis battery daa ~~ pastu kitaorang pi la nk carik restoren .. nk mkn malam .. ada manyak restoren .. kitaorang jalan je .. sampai restoren terakhir .. sume nye ade arak la ... bende2 haramla ... pastu aq bagitau kak siti aq... ada McDonald kat hujung sebelah sana .. kitorang apr lagi .. kitorang jalan balik tempat sama .. haihhh .. bengkak gua punye kaki ... bile balik tuh .. aq terus baring .. urut kaki aq yg bengkak GILE nih ... huuu ...

3rd day at Singapore :

3rd day kitorang balik rumah kak yam .. kitorang tak duk homestay dah ... bile aq da sampai umah kak yam .. dh siap dah meja2 sume ... nk kenduri .. besar besaran gituuuu .. aq pi la naik atas.. umah kak yam umah flag .. aq naik atas .. terus tido .. ntah la .. ;etih sangat kot ... pastu masa abang2 aq nk kejut kan aq nih .. aq x bangun .. sampai anak sedare aq pon menjerit kat telinga aq .. haihhh .. aq tido sampai kenduri tu nak abis .. aq turun terus ke bawah .. aq amik pinggan .. amik sume mknn .. ape lagi .. BEDAL la !! haha.. licin aq mkn .. pastu naik atas ... sampai malam tu .. aku , shafiq , thaqif dan bang mucid .. kitaorang pi bugis street .. beli key chain ... tengokla gambo2 nye kat bwah nih ...




pastu kitorang pi arab street .. jalan2 punye jalan .. tengok2 tak de pape .. kitorang patah balik [i MRT .. balik umah kak yam ... kitorang tido lewat .. tengok Black Hawk Down
haha ..

4th day at Singapore :

Aku balik daaa ~~ esok sekolah .. aku ponteng ari Isnin aku tak datang daaa. ... tu je la kot .. aku selamat sampai .. k la .. salam .. bye !!! Follow yep ^^

0 comments: